Koszty wysyłki
Koszt dostawy zależy od:
- gabarytów przedmiotu,
- ilości zamówionego towaru,
- wyboru sposobu dostawy,
- wyboru formy płatności,
- kategorii z jakiej pochodzą zamówione przez Ciebie produkty
Nasz system sprzedażowy automatycznie dobiera możliwe formy dostawy po dodaniu produktów do koszyka (na podstawie gabarytów towarów), jeżeli jakaś forma dostawy (np. ORLEN paczka) nie jest dostępna - wynika to z braku możliwości wysłania towaru w ten sposób.
Koszty dostawy paczek znajdziesz na karcie danego produktu.
W celu zminimalizowania kosztów bądź ich ustalenia w przypadku ich braku w karcie produktu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi (17 85 39 151, sklep@kalsport.pl).
Asortyment zamówiony w sklepie przeważnie wysyłany jest za pośrednictwem podanych poniżej firm kurierskich.
Przesyłki Paletowe
W przypadku przesyłek standardowych (paczka) o wadze poniżej 30 kg i objętości 0,2m3, koszt przesyłki obejmuje wniesienie. W przypadku większych paczek i przesyłek paletowych, kurier nie ma obowiązku wniesienia paczki do budynku (np. na piętro, pod drzwi mieszkania) wówczas obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży po stronie odbiorcy.
Odbiór osobisty:
Doręczenie przesyłki i obowiązki klienta:
Prosimy o bezwzględne sprawdzenie paczek przy kurierze!
Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji!
Uwaga! Kurierzy są szkoleni aby wpisywać do protokołu niepełne informacje, które są potem podstawą do odrzucenia reklamacji! Prosimy zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący: Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone. To bardzo ważne- jeśli opakowanie jest w jakikolwiek naruszone, kurier musi wpisać ten fakt do protokołu reklamacyjnego (adnotacja z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie: rozdarcie/ wgniecenie, ile ma cm), jest to jeden z kluczowych argumentów przy składaniu reklamacji! Po rozpakowaniu (również przy kurierze) należy sprawdzić zawartość przesyłki np. czy blat nie posiada odprysków, czy fronty nie są pęknięte, adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm). Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego!
Jeżeli kurier nie chce być przy otwarciu paczki lub odkryją Państwo wewnętrzne uszkodzenie przedmiotu po jego odejściu, maja Państwo 7 dni na wezwanie kuriera do spisania protokołu uszkodzenia paczki!
Dostawy realizowane są w oparciu o regulaminy świadczenia usług poszczególnych przewoźników:
- InPost:
- DPD:
- Pocztex - Poczta polska:
- ORLEN paczka:
- RHENUS LOGISTICS